17.9.2017

Granlund Managerista kilpailuetua Abu Dhabissa

Otettuaan käyttöön Granlund Managerin AlSaher on pystynyt vähentämään huoltoaikaa 50 prosenttia aiempiin työskentelytapoihin verrattuna.

AlSaher Facility Management System on nimensä mukaisesti huoltopalveluyhtiö, joka ei nuku koskaan – AlSaher tarkoittaa unetonta. Asiakkaille tämä tarkoittaa ympärivuorokautista palvelua. Yhtiön päätös ottaa käyttöön moderni tietokoneavusteinen kiinteistönhallintajärjestelmä (CMMS) on jo näyttänyt tehonsa: AlSaher on vähentänyt huoltoaikaa jopa 50 prosenttia, mikä näkyy asiakkaille parempana palveluna. Yhtiö uskoo myös, että uusimman teknologian käyttöönotto tukee tärkeää ympäristötyötä, sillä se säästää energiaa.

”Emme ole kuin muut huolto- tai toimitilajohtamisyhtiöt. Etsimme aina tehokkaampia tapoja palvella asiakkaitamme, ja tämä on syy siihen, miksi valitsimme Granlund Managerin. Se ei ainoastaan nopeuta asiakaspalvelua, vaan se tekee siitä myös kustannustehokkaampaa. Lisäksi se auttaa meitä erottautumaan kilpailijoista”, toteaa AlSaher Facility Management Systemin toimitusjohtaja Mohamed Al Seddiq Mutawa.

50 prosentin vähennys huoltoajassa ja uusia työskentelytapoja

Otettuaan käyttöön Granlund Managerin AlSaher on pystynyt vähentämään huoltoaikaa 50 prosenttia aiempiin työskentelytapoihin verrattuna. Kaikki kiinteistöä koskevat tiedot löytyvät järjestelmästä: esimerkiksi laitteistot ja niiden sijainnit, piirustukset, oppaat, huoltomuistiinpanot ja takuutiedot.

”Asiakkaidemme saama hyöty Granlund Managerista on laadukkaampi huoltopalvelu, jossa on lyhyemmät vasteajat ja huoltotehtävien seuranta. Toimimme asuinalueilla, joten ihmiset odottavat huoltoteknikoilta nopeaa ja varmaa toimintaa, eivät sarjaa yrityksiä ja erheitä”, Mohamed kertoo.

”Olemme oppineet paljon Granlund Managerista. Se on antanut meille ideoita liiketoimintamme parantamiseen sekä asiakkaiden että kumppanien kannalta”, Mohamed Al Seddiq Mutawa korostaa.

Älykästä toimitilajohtamista älypuhelimilla

Kaikilla huoltotiimeillä on älypuhelimet, joissa on Granlund Manager -mobiilisovellus. Tiimi saa sovelluksen kautta huoltopyynnön, yksityiskohtaisia tietoja ongelmasta, sijainnin ja ohjeita.

”Kun huoltotyöntekijämme saapuvat asiakkaan kiinteistöön, he tietävät, mitä heidän tulee tehdä, ja he voivat päivittää huoltotiedot järjestelmään paikan päällä. Tiedot ovat kaikkien käytettävissä välittömästi: sekä asiakkaan että valvontakeskuksemme, mikä on mielestäni erittäin tärkeää. Tällainen läpinäkyvyys parantaa asiakkaiden luottamusta ja ehkäisee kommunikaatiovirheitä”, Mohamed Al Seddiq Mutawa tähdentää.

”Granlund Managerin ansiosta myös huoltohenkilöstö on tyytyväisempi, sillä heillä on nyt hyvät työkalut ja ohjeet, jotka auttavat hoitamaan työt tehokkaasti. Lisäksi he saavat järjestelmän kautta viestejä suoraan asiakkailta, mikä tekee työstä entistä palkitsevampaa”, Mohamed Al Seddiq Mutawa sanoo lopuksi.