Kehitämme toimintaasi yhteistyössä.

Sujuva käyttöönotto ja osaava tuki

Me emme tarjoa sinulle käyttöösi pelkästään ohjelmistoa, vaan haluamme tukea sen käyttöä organisaatiossasi. Sujuva käyttöönotto yhdessä asiakkaan kanssa on myös meidän etumme, joten varmistamme jo yhteistyön alussa, että onnistumiselle on parhaat edellytykset.

Asiakaspalvelukeskuksemme palvelee jokaisena arkipäivänä käyttäjiämme, ratkaisten ongelmatilanteita sekä tarjoten tukea ohjelmistomme käyttäjille. Asiakaspalvelukeskuksemme työskentelee samoissa tiloissa asiantuntijoidemme sekä ohjelmistokehityksemme kanssa, mahdollistaen näin sujuvan viestinnän asiakkaan ja osaajiemme välillä.

Toiminnan mittaaminen ja varmistaminen

Kanssamme asetat oikeat mittarit kiinteistöjesi ylläpitoon ja hallintaan. Olemme mukanasi varmistamassa, että asetetut tavoitteet saavutetaan oikeilla toimenpiteillä.

Tarjoamme sinulle sekä työkalun että palveluita oikeiden päätösten tekemiseen sekä päätösten pohjalta syntyneiden toimenpiteiden hallintaan ja vamistamiseen.

Tiedolla johtaminen ja kehittäminen

Granlund Manager on strateginen työkalu, jonka avulla voit sitouttaa eri osapuolet samojen tavoitteiden saavuttamiseen sekä parantaa sisäistä viestintää organisaatiossasi. Varmista, että organisaatiosi osaajat puhuvat samoista asioista.

Kanssamme saat kokonaisuuden hallintaan ja panostat oikeisiin asioihin. Palveluidemme avulla voit etsiä tarvittavat kehityskohteet ja johtaa tiedolla.